onsdag 17. november 2010

Avtale med seg selv?


Jeg har tenkt en del på å inngå en avtale med meg selv. Om å være en sprek 50 åring...
Det er noen år til jeg kommer til det tallet, men tiden går fort og med mine helseplager trenger jeg tid. Hvis jeg ikke gjør en avtale nå, så har det plutselig gått enda ett år, og så går det mer tid og plutselig er man 50 år..






Jeg har det utstyret jeg behøver for å trene hjemme, egentlig behøver man ikke mye. Hvertfall ikke når man starter nærmest på null, slik som meg. Når man er bedre og sterkere, vil det nok være greit med noen vekter o.l.

Jeg har gode muligheter til å gå tur, særlig nå etter at vi flyttet. Slipper å "ødelegge" hoftene med den tunge bakken hjem etter en tur ut.
Her i huset finnes det:

* Vekter som kan gjøres lette eller tunge etter behov
* Treningsball for å gjøre diverse øvelser, eller bare sitte på for å styrke midtpartiet.
* Rockering, som trener mye av kroppen, særlig rygg, mage og muligens ben
* Strikk man fester til en dør eller slikt, ulike øvelser man kan gjøre her
* diverse DVD med trening. (feks 30 days shred med Jillian M.)

Med dette utsyret burde jeg klare å sette opp trening jeg kan utføre, og etter at jeg har gått turen min i dag, skal jeg sette opp en plan og lage en avtale med meg selv. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar