tirsdag 9. november 2010

Trøtt og lei, trenger mer energi.

Jeg er så sliten og kraftløs. Har så lite energi for tiden at det er skremmende. Kan ikke skylde på flyttingen, for dette begynte før det. Har faktisk vært slik ganske lenge, når jeg tenker meg om.
Før flyttingen hadde jeg begynt å ta Gerimax, tran og Vit-K2, (som min datter ikke ville ha) Men nå finner jeg selvsagt ikke eskene igjen. Og jeg har ikke penger til å kjøpe alt nytt, når jeg vet de er der ett sted..


Jeg er ute og får frisk luft hver dag, burde kanskje vært mer ute om ettermiddagen? Det er nemlig slik at i 3 tiden begynner jeg å bli trøtt, da kan jeg sovne på sofaen, sitter og leser i en bok, så faller øynene bare igjen. Eller jeg ser på tv og sovner.
Jeg har jo hele dagen fri til å gjøre stort sett hva jeg vil, men kommer ikke igang med noe. Lar det suse avsted, og orker ikke bry meg med noen ting. Enda en grunn til å komme på rett spor når det gjelder maten. For jeg vet jo at jeg får mer energi av å ikke spise slik jeg gjør nå.
Uff, heldigvis ikke så lenge til jeg kan krype i seng igjen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar