torsdag 25. november 2010

Litt egoistisk på en vanlig torsdag

I dag var jeg våken tidligere enn normalt, sønn skulle avsted med bussen og den går halv 8. Kvart over 6 var jeg på bena, for å begynne på "maset" med å få gutten opp av senga. Heldigvis går det fint, men noen få turer for å banke på døren blir det jo.
Syntes han fortjente noe godt til frokost, så jeg lagde en liten røre og stekte pannekaker til ham. Håper det holder ham mett en stund.


For meg selv, har jeg planlagt å drive litt egenpleie. Så at jeg har forsømt å plukke øyenbryn .. så da blir det en god dusj og skrubb av kropp og ansikt. Med ansiktsmaske etterpå. Eller, kanskje jeg tar skrubb av ansikt og masker før jeg dusjer, så er jeg liksom ferdig med den biten.

Men, klokka er jo ikke 0900 enda, så jeg har god tid. Skal lete frem noen øvelser og trene litt før jeg begynner med pleie av kroppen. Har ikke fått reparert forsterkeren (reciver) enda, så jeg kan ikke sette på dvd for å trene. Bruker bare mini-pc og der kan man ikke ha cd..

Men jeg har da trent før, og vet hva jeg skal gjøre. Er bare litt lettere å sette igang med en dvd å følge med på. Kanskje jeg finner en snutt på youtube?

Vel, først skal jeg drikke opp kaffen min, så ser jeg hva jeg finner :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar