søndag 23. mai 2010

Å bruke rockering som trening.



Siden planen min fremover er å komme skikkelig i gang (igjen) med trening hjemme, skal rockeringen tørkes støv av. Denne ringen er kjøpt ved hjelp av Trumf -bonus, den kan også finnes på denne siden: Innersvingen
Vet om mange som bruker den daglig, og som er meget fornøyde med den. Jeg var flink i en periode her tidligere, men som kjent skal det ikke mye til før jeg faller av lasset Hehe
Greia med denne ringen, er at den er tung, veier ca 1,7 kilo, og har ikke glatt innside, men forhøyninger som tar skikkelig på i livet.
Man skal begynne forsiktig, kun få minutter hver vei de første gangene, så øker man etterhvert som formen stiger og man blir vant med det. mange opplever å få blåmerker av den, men jeg har ikke fått noen.
Etter at jeg ikke har rocket på flere uker, kjenner jeg at det gjør vondt, men det går over etter ett par dagers bruk. Når jeg nå får dette inn i rutinen igjen, skal jeg smått plusse på med andre øvelser, en av gangen slik at det ikke blir for mye og jeg blir lei igjen.

Nå må jeg bare finne målbandet, og notere hvor mange cm jeg er rundt livet og andre strategiske steder, og så måle igjen om noen uker. Men målebandet er ikke å finne, så jeg må enten kjøpe nytt eller håpe det dukker opp de nærmeste dagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar