torsdag 20. mai 2010

En sommerdag i mai...


I dag har det nok en gang vært sommer temperaturer her! Midt i solen viser gradestokken 35 flotte grader! Men, å jobbe ute i en lun hage i denne varmen, blir litt for mye. Så hagearbeid må gjøres tidlig på formiddagen eller om kvelden.
Jeg og min Kjære tok en bytur i dag, like til Skadbergsanden. Jeg tenkte at det nok ikke var like varmt der som her hjemme, og det stemte. her jeg bor er det mer fjell som luner, og i byen er det mer åpent mot havet. Men det var koselig å rusle langs stranden med en kopp kaffe fra Statoil, og bare nyte bølgesus og friheten.
Noen tøffe unge mødre, hadde ikledd seg bikini, og trosset litt kald vind. Men solen forsvant bak noen skyer og når vi kom tilbake fra andre enden av stranden, hadde de kledd bedre på seg.
Har jobbet en del i hagen de siste dagene, med å klippe busker og slikt. Skulle hatt før og etter bilde, men det kom jeg ikke på før det var for sent. Dessuten finner jeg ikke laderen til min Nikon D60, så da kan det bare være hehe.
Håper på fint vær i morgen også, da vil jeg vaske sengetøyet, det er så herlig å legge seg i nyvasket, deilig-duftende sengetøy! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar