fredag 21. mai 2010

Lat jeg? Ja kanskje det..


Sitter her og føler meg litt lat.. det er sol og sommer ute, godt 24 grader i skyggen, og jeg sitter inne. Burde jo vært ute og fått sol på kroppen, men faktisk så sliter jeg med at det blir for varmt i min hage! I dag er det vindstille, så da dirrer det i hagen.
men, jeg har da vært ute og gått tur med hunden, han fikk drikke vann fra elven og dyppet bena sine i det kalde vannet. Det liker han godt. Nå ligger han under stolen min og peser :D
Og jeg har vasket to maskiner med sengetøy, slik at alle kan legge seg i nyvasket, uteduftende sengetøy i kveld! Det er noe av det beste som finnes.
Nei, får vel lette på rompa og gjøre noe fornuftig her, enten ut og sole seg, eller ta fatt i oppgaven med å rydde og kaste ting man ikke har bruk for..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar