tirsdag 27. juli 2010

En rask uke


Jeg har bestemt at denne uken (hvertfall) skal være en shake uke. tar rett og slett noen dager med pulvermat, for å få en kjapp start på nedgangen og mindre magemål.
Ikke så lurt sier du? Nei jeg vet det, men er bare så drittlei alt som heter mat og fett og ja..
Spiser middag da, som idag var stekt kyllingfilèt og blomkål og brokkoli. Ikke så spennende men tror jeg bør ha mer protein enn man får kun av pulver. Foreløpig går det greit, men det er jo første dagen :)
Og det er kveldene som er værst her i gården. Har derfor spist noe ananas og det er sikkert bra nok det, på denne "kuren". Kan hvertfall ikke blande inn for mye fett.
Og jeg fortsetter med min kaffe om morgenen, som inneholder både litt cocosa og fløte. Tiden vil vise hvor lenge jeg holder på med dette.
Neste uke skal jeg ha barnebarnet på besøk hele uka, og da skal hun ha skikkelig mat, og slippe se mormor drikke maten sin. Så da blir det i første omgang kun denne uken med pulver.
Drikker mye vann, mindre kaffe, og går turene mine nesten som før.
Har noget stivhet i bena enda, så de lange turene klarer jeg ikke helt. dessuten har det vært skikkelig varmt de siste dagene, så en tur ut er ett pes :)
Jeg tar en dag om gangen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar