onsdag 14. juli 2010

Fin onsdag!


Jo dagen i dag har vært fin den.
Etter en rar avslutning på lørdagsfesten, og litt merkelig stillhet mellom meg og min venn, så har det nå fått en oppsving igjen.
Vi er litt frem og tilbake, etter mer enn 6 år sammen.. men men det ordner seg jo på ett eller annet vis da. Den historien som ligger under der, kan jeg ta en annen gang.
I dag var vi på en tur til en større by. Han skulle ett ærend der og jeg ble med mest for turen sin del. Fikk kjøpt noen småting mens han var opptatt.
På vei hjem var vi innom min eldste datter, og fikk levert sangen til bryllupet deres i august. Har flikket og styrt med den lenge nok nå, så den får være som den er.
Sol og pent vær i dag, og heldigvis mindre fluer inne enn vanlig! Hater når de flyr rundt hodet mitt og maser om hva de har opplevd den dagen :D
De er forholdsvis sløve, så jeg får knertet en del med avisen og..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar