lørdag 17. juli 2010

Starter på mandag!


Jeg bare MÅ komme meg ut av denne livsstilen jeg har nå, må fokurere og ikke sløve ut!
Jeg har for lett for å ta en.. to.. tre.. øl og så er alt ødelagt!
Eller, hva med å lage ostekake, nesten bare til seg selv, siden ingen andre spiser det her?
haha, listen er lang.
Vel, ostekaken som står i kjøleskapet skal få leve litt til, så blir den kastet i søpla.
Planen er å starte med en fin tur søndag, legge turen litt lenger enn de siste ukene. Og jeg tar frem treningsmatten og enten en dvd eller ett annet opplegg, og får tatt noen styrkeøvelser hver dag. Skal ikke så mye til egentlig.
Har en bok som har øvelser som tar 6 minutter hver dag, dvs man trener en del av kroppen hver dag. Ulike øvelser for hver dag, men selvsagt kan man legge noen øvelser sammen og ta en lengre økt.
Hvis man bruker 20-30 minutter hver dag, bør man se resultater etter få uker. Og jeg har tid til det, siden jeg ikke jobber. det er vel skoleferien som har gjort at jeg sklir ut, siden jeg nå kan sitte lenger oppe og derfor sove lenger om morgenen. Og når man da står opp, er man ikke alene og jeg syns ikke om å trene mens noen ser på.
Derfor tror jeg planen foreløpig blir å komme igang med enklere øvelser, som ikke tar mye tid frem til skolen starter igjen, og man kommer inn i vanlig rutine. Da kan jeg trene hjemme uten noen som ser på eller forstyrrer på annet vis.
Å det skal bli godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar