onsdag 28. juli 2010

Fin og koselig onsdag


Er lei av at bena mine er så stive og vonde når jeg går tur, spesielt i bakkene på vei hjem etter en lengre tur...Skal nevne bena for legen neste gang jeg er der, skal bestille time når de åpner etter ferien neste uke. Skal da ta nye blodprøver og håper å få starte med B-12 sprøyter ganske raskt.


Hadde en koselig tur til byen, vi var på besøk hos hans søster og barna der var morsomme å leke med. Fikk kjøpt ny rose-saks, men ikke shaker, det får jeg nok lete etter ett annet sted.

Tok i bruk en flaske som det var appelsinjuice i, den drakk sønn opp, så fikk jeg flaske etterpå. Den har stor nok åpning til at den kan brukes inntil videre hvertfall.


Har nå gått tur med hund, varm og svett etter kun 2 km, men så er det varmt ute også, selv om det er overskyet. Gikk avsted med treningsjakke, men måtte ta den av fort.

Så har jeg laget en fiskepakke og satt i ovnen, sjøtunge, brokkoli, blomkål, krydder (chilli) og noen biter fetaost, håper det blir en fin middag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar