lørdag 24. juli 2010

Sliten men fornøyd


Dagens trimtur er utført.

skritt: 8286

aerob: 8151

km: 3.31

En varm tur med 26 grader her, gikk sent opp siste bakken og bena var ganske så stive og vonde. Men kom meg rundt hvertfall.

Noen syns kanskje 3 km er lite, men for meg er det mer enn nok. Har ikke kropp til de lange turene, hvertfall ikke når det er bakker involvert.


Kvelden i går var koselig. Vi var på italiensk rest, og maten var god selv om vi måtte vente litt lengre enn håpet. Fikk en tur på stranden også, i lett regnvær.

Hjemme igjen så vi på en film før vi tok kveld.

I dag blir det rolig, Venn skal gå tur og han går lengre turer enn meg, så han blir sent hjem. Kommer hit utpå kvelden en gang. Selv skal jeg lage taco til gutta i kjellerstuen, og kanskje sette på en maskin med sengetøy og få tørket det ute.. får se om jeg orker.

Bør finne noe mat snart, kanskje en fiskemiddag? Har slik sjøtunge flièter i frysen.. uff orker ikke mye akurat nå nei, sliten etter turen og trenger en dusj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar