søndag 10. oktober 2010

Høststemning inne

Det bugner av kastanjer langs veiene nå, og de er så fine å bruke i dekorasjoner. Jeg plukket med meg noen sist jeg gikk tur, og plukket noen grener med høstfarger utenfor her.
Sammen med ett lilla lys, ble det en fin pynt på bordet. Bildet lyver på fargen, lyset er ikke blått men mørk lilla, og det se bedre ut i virkeligheten.
Etter at dette bildet ble tatt, (for noen dager siden) har jeg tatt noen større røde blader og kongler og lagt rundt lyset. Jeg kan bytte ut pyntet ettersom den visner og etter hva jeg finner ute som jeg syns er fint.


Noe jeg ikke syns var så fint, kan dere kanskje se på bildet under.. Kikker dere godt etter kan dere nemlig se en død flue i den flytende voksen på kubbelyset.
La ikke merke til den før jeg skulle blåse lyset ut, og lurer på hvordan dette har vært for den (ekle) fluen. LOL Det er ganske mange store svarte fluer nå om dagen, de skal vel finne ett sted å overvintre, men så blir de lurt av den gode varmen vi har nå, og tror det alt er våren.

vel, denne får ikke oppleve noen ny vår hvertfall :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar