mandag 25. oktober 2010

Ny leilighet!

Da har vi vært og sett på nye leiligheten. Den var stor, ca 140 kvadrat, 3 soverom, ett bad, ett toalett, kjøkken og eget vaskerom, + to store boder. Stor gang, og trappeoppgang.
Men, det var jo gammelt og slitt, og forrige leiere hadde ikke vasket ut etter seg! Det orker ikke jeg, så de skal få noen til å vaske, håper de gjør det skikkelig. Hvis det er noen flekker ol som ikke går bort, vil ikke jeg ta skylden for det når jeg skal flytte igjen. Og jeg har virkelig ikke tid eller armer til å vaske ut to steder samtidig som jeg skal pakke ferdig.



Leiligheten har store vinduer ut mot veien, får mye sol inn der. Og på baksiden var en terasse hvor man sikkert får ettermiddag/kveldssol. En liten veranda ut mot veien, men jeg tviler på at jeg kommer til å sitte der, midt i synet på dem som går på veien.
Jeg har alt fått nøklene og kan evt begynne å flytte ting snart. Men jeg tror vi tar alt på en gang på lørdag, hvis jeg får fatt i en mann til som kan bære.
Sønn var ikke særlig fornøyd, men det blir bedre når vi er på plass med våre ting.
De som bodde sist var noen av dem som lever ett hardt liv, og de hadde nok ikke samme behov for å rengjøre som andre. han som viste oss rundt hadde måtte spraye med "Radar" for å få bukt med en masse fluer! Den lukten satt jo i enda, og den reagerte sønn på. Den vil jo forsvinne når man lufter ut og får vasket.
Nå blir det noen travle dager frem mot helgen. Første ting er å gjøre klart alt som skal kastes på søppelen, og få det kjørt bort i morgen. Har det meste klart, men har ett rom igjen å sjekke.
Så blir det å pakke resten og vaske ut ett og ett rom. Evt bruke søndag/mandag her oppe for siste innspurt.
Og etter alt dette er over, skal jeg hvile èn uke! LOL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar