tirsdag 12. oktober 2010

Telefoner tatt og fingre krysset!

I dag har jeg vært på kommunen, i banken og spurt litt rundt om leiligheter og hus. I banken gikk det ikke bra, de var ikke intressert i å diskutere saken en gang, så jeg tror jeg vil bytte bank. Dette var bare dråpen av ubehag jeg har hatt i den banken.

Kommunen var greie nok, fikk skjema for å søke startlån, og fikk satt navnet mitt på en liste over kommunale boliger om jeg får behov for det.

Og jeg har tatt noen telefoner til folk jeg vet leier ut, det viser seg jo at jeg skulle vist om dette for èn uke siden, hele 3 boliger ble leid ut sist uke! To leiligheter og et hus.. jaja ikke noe å gjøre med det. Han ene jeg prata med, var veldig koselig og skal ringe meg tilbake. Håper han finner noe til meg. Han andre var i utlandet ett sted men hadde ikke noe ledig nå. Ene leiligheten flytter det noen inn nå på fredag. Så jeg er litt sent ute ser det ut som.
Dagen har ellers gått med til mer rydding og kasting, har søppelsekker på nesten alle rom nå LOL kaster litt her og der. Noe går til Fretex, og noe skal til bruktbutikken senere, men jeg må få hjem tomme esker først. Har noe pynteting og slikt som ikke kan sendes med søppelbilen til Fretex siden det vil knuses. Så jeg får legge det i esker og få det kjørt ned til den lokale butikken.



Jeg vil forsøke å se på dette som en spennende tid, en spennende reise fremover. Har lagt noen Tarotkort og sjekket andre, og alle er positive. Tenker at uansett vil dette gå bedre om jeg ikke bare tenker på problemer, men fokuserer på det gode som skjer. På hva jeg får ryddet opp og at vi kanskje feirer julen på nytt sted!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar