onsdag 13. oktober 2010

Sliten og litt i utakt med dagen.

I dag er jeg sliten. Det plager meg at jeg er så avhengig av andre for å få ting gjort.
Ikke akurat det å rydde, men å få hentet esker på butikken.. og lei av å hinte og spørre uten at det blir oppfattet.
Som at jeg har sagt flere ganger at jeg trenger å få kjørt hjem esker, og får svar at bare si når du vil hente dem, og jeg sier at jeg kan hente når som helst, og det likevel ikke skjer noenting.
Argh, sinna og trøtt!


Sov litt lenge i dag, og er litt i utakt med dagen. Har enda ikke hatt kaffen min! Og noe av grunnen til det er at jeg er tom for Cocosa, noe som jeg syns gjør kaffen mye bedre.. hehe. Jeg må nok ha en tur til byen neste uke og kjøpe mer.
Uansett, jeg bør komme meg opp av sofaen og ta en runde i huset og få ryddet litt mer. Sjekke om det finnes noen esker jeg kan bruke ettersom sønn har kastet og ryddet nede. *håpe håpe*

Har vært på butikken og det er ingen leiligheter/hus til leie i avisen i dag. Responsen på Facebook har vært grei men ikke mer enda.



Men først en kopp kaffe, og litt frisk luft for å klarne toppen.

2 kommentarer:

  1. Cocosa alså? oppi kaffien? hvor mye? jeg har et glass med cocosa her jeg, kanskje jeg burde prøve. Jeg sier det bare, bytt bank! du var flink i går, å stå på. Jeg kjenner meg dessverre igjen i den greia der med å måtte spørre folk hele tiden og attpåte minne de på det. man blir drittlei. Men det ernå sånn at er man avhengig av andre så må man bare mase så får de bare tåle det. Tåler de det ikke, så er de ikke noe å samle på. Basta.

    SvarSlett
  2. Jeg bruker en teskje Cocosa i et krus, det gir god smak.

    SvarSlett