tirsdag 26. oktober 2010

Sliten etter vasking men også fornøyd!

Jeg har nå avsluttet vaskingen for i dag, orker ikke mere på armene og ryggen.

De tunge tingene har jeg heldigvis hjelp til, men det blir jo en del arbeid likevel da. Mye som skal løftes, pakkes, og man er opp og ned hele tiden.
Vi fikk stablet full en stor varebil med ting som skulle kastes! 10 søppelsekker, en lenestol, 2 store sykler, 1 skrivebord, 1 bokhylle, og hauger med gamle esker som har stått i garasjen i en evighet, og som var ubrukelige.
Og 1 reisetv. 2 gammeldagse "stereo" greier, slike med LP-platespiller, radio,og kasettspiller, 2 pc skjermer, høytalere, leker, og mye annet...
Dette betalte jeg 150,- for å kaste! De sa "vi sier dere kjører en liten varebil"

Nå venter jeg på noen som skal hente en trampoline, og ei som skal hente noe treningsapparater etter datter, men det ser ut som om de tar seg lang tid..

Vi begynner nok å kjøre ned diverse esker ol på torsdag, og tar flyttelasset på fredagen. Da har jeg resten av helgen til å vaske ut det jeg ikke rekker før, og ta siste sjekk på huset her.




Halve kjøkkenet er vasket ferdig, og resten tar jeg imorgen. Hvertfall de skapene som er tomme. Vi skal jo bo her noen dager til, og måha bestikk og slikt i skap.
Hvis jeg er flink, vasker jeg ned badet nede, der er ikke så mange ting, så det bør gå fort. Og det blir ikke skittent på tak og vegger de siste dagene, tar jo en siste vask før vi drar ut døren i helgen.
Jeg må også se om noen driver tepperens her i bygda. Det var noen før, men er usikker på om de fortsatt finnes. Hvis ikke får jeg ett helsikens styr med å få renset tepper! Vel, jeg får gjøre så godt jeg kan hvertfall. Få bort flekker og få på såpelukt..
Klokken er snart 2200, og om ikke lenge er jeg i seng. Vi holdt på til over 0100 i natt, og var i seng kl 0200.. våknet 0400, og var våken lenge før jeg sovnet igjen og så ringte vekkerklokka 0645.. og dagen har vært lang og tøff, så jeg ser frem til å legge meg :D

1 kommentar:

  1. Flytting og nedvask er virkelig hardt for en sliten og verkende kropp. Fyttikatta. Du skal være glad du er ferdig nå snart. God klem

    SvarSlett